IE11 browser is not supported

please, use a differnet browser

moduleName.services

Servisní podpora

Servisní podpora
S
leadBox.consultButton

Nabízíme servisní podporu jako součást dodávky všech našich řešení a produktů a také jako samostatnou službu pro již běžící systémy.

Air Bank

V oblasti servisní podpory pro IBM QRadar patříme mezi největší poskytovatele těchto služeb ve střední Evropě s unikátní kompetencí a velikostí týmu. Jsme IBM Support Provider pro QRadar a jsme Vám dispozici 24x7.

Realizace

Banky, pojišťovny
a finance

Utility &
manufacturing

Ostatné

Parametry

#

Servisní podporu nabízíme jako službu na míru vždy s ohledem na konkrétní potřeby klienta a podporované řešení.

Servisní podpora má obecně tyto parametry:

  • dostupnost Helpdesk 24x7 nebo 8x5 (9.00 – 17.00)
  • možnost zadat incident přes webový portál či telefonicky (hotline)
  • doba reakce: 2h nebo NBD
  • vyhodnocování požadavků (SW vada, výkonnostní problém atp.) přes vzdálený přístup
  • integrace do monitorovacího centra ISECO pro proaktivní detekci možných problémů
  • plnohodnotné a proaktivní řešení chyb a vad s podporou výrobce řešení v zastoupení zákazníka
  • migrace systému v případě selhání (obnovení ze zálohy, import dat) pravidelné instalace, updates a upgrades
  • servisní podpora implementovaného řešení jako celku obsahujícího HW, SW a implementaci
  • komunikace s vendorem řešení v zastoupení klienta
  • rozšíření maintenance služeb poskytovaných vendorem
  • možnost rozšíření o další služby - např: kompletně proaktivní monitoring
leadBox.consultSubtitle

Chcete vědět, jak může pomoci servisní podpora právě vaší společnosti? Náš tým se vám bude velmi rád věnovat.

leadBox.timeLimit

© 2024 ISECO.CZ

Ochrana osobních údajů Cookies

Made by Molekula